Retur & reklamasjon

Angrerett, retur og reklamasjon
Hos Cable Clamp ønsker vi at du skal være fornøyd med kjøpet ditt. Skulle du angre eller oppleve problemer med en vare, er vi her for å hjelpe deg.

Vanlige spørsmål om angrerett og retur

Hvordan fungerer angreretten hos Cable Clamp?
Du har 30 dagers åpent kjøpt fra den dagen du mottar varen.

Hvordan benytter jeg meg av angreretten?

  • Kontakt oss på kundeservice@cableclamp.no så snart som mulig.
  • Fyll ut angrerettskjemaet du mottok i e-posten med ordrebekreftelsen, og legg det ved i pakken.
  • Sørg for at varen er ubrukt, i originalemballasjen og i samme stand som da du mottok den.
  • Send varen til vår returadresse (se nedenfor). Merk pakken tydelig med navn og ordrenummer.

Merk: Returkostnadene dekkes av kunden. Vi tilbyr returetiketter som kan bestilles fra oss, og kostnaden for etiketten trekkes fra beløpet vi tilbakebetaler. Vi anbefaler sporbar forsendelse for å følge returen.

Hvilke produkter kan ikke returneres?
Av hygieniske årsaker gjelder ikke angreretten for produkter som personlig pleieartikler og tekstiler hvor forseglingen er brutt.

Returadresse
Volli AS
C/O Holship Norge AS
Dyrskuevegen 44
2040 Kløfta

Vanlige spørsmål om tilbakebetaling

Hvordan fungerer tilbakebetalingen?
Når vi har mottatt og behandlet returen, refunderer vi beløpet for varen(e) til samme betalingsmetode som ble brukt ved kjøpet. Behandlingstiden kan variere avhengig av bankens prosess.

Uavhentede pakker
Dersom pakken ikke hentes innen hentefristen, returneres den til oss. For uavhentede pakker påløper et gebyr på kr 100 for å dekke våre kostnader. Kontakt oss hvis du ønsker pakken sendt på nytt mot betaling av ny fraktkostnad.

Vanlige spørsmål om reklamasjon

Hva gjør jeg hvis jeg oppdager en feil ved en vare?
Hvis varen har feil eller mangler, kontakt oss på kundeservice@cableclamp.no med ordrenummer og en beskrivelse av problemet. Legg gjerne ved bilder for å dokumentere feilen. Vi vil hjelpe deg med en løsning som kan inkludere reparasjon, ombytting eller tilbakebetaling.

Skadet pakke under transport

  • Ta bilder av emballasjen og varen som er skadet.
  • Send informasjon og bilder til oss.

Vi sørger for at du får en ny vare eller en refundering uten ekstra kostnader.

Feillevering eller mangler
Hvis du mangler en vare eller har mottatt feil produkt, kontakt oss på kundeservice@cableclamp.no. Oppgi ordrenummer og en beskrivelse av problemet, og vi retter opp feilen så raskt som mulig.

Kontakt oss
Har du spørsmål om retur, reklamasjon eller noe annet? Vi er her for å hjelpe deg:
E-post: kundeservice@cableclamp.no